Ako na reklamáciu – Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok spoločnosti:

Navigácia

Ořechy a sušené plody s.r.o.,

so sídlom Čakovec 33, 373 84 Čakov

identifikačné číslo: 051 91 394

zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Českých Budějoviciach (Česká republika) pod číslom C 25019

predávajúci orechy, sušené ovocie, cukrovinky, zdravú výživu a iný tovar prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na internetovej adrese: www.ochutnejorech.sk

(ďalej len „my“).

Tento reklamačný poriadok dopĺňa naše obchodné podmienky, v ktorých je celý proces reklamácií, rovnako ako ostatné pravidlá nášho e-shopu, podrobne rozpísaný. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na všetkých kupujúcich – spotrebiteľov i podnikateľov.

Cieľom tohto dokumentu je zhrnúť tie najzásadnejšie pravidlá pre reklamácie a odporučiť pár tipov, ako pri reklamácii postupovať, aby mala čo najväčšiu šancu na úspech.

Obchodné podmienky nájdete tu:

Ako postupovať pri reklamácií tovaru:

Robíme všetko pre to, aby k vám dorazili všetky zásielky v úplnom poriadku. V našom modernom sklade potravín využívame vhodný obalový materiál, systém kontroly tovaru pomocou čiarových kódov aj kontrolu váhy jednotlivých balíkov. Pokiaľ sa aj napriek našej starostlivosti stane, že nebudete s tovarom spokojní, alebo dôjde k poškodeniu zásielky, postupujte podľa nasledujúcich inštrukcií:

Reklamácia poškodenej alebo neúplnej zásielky pri jej prevzatí

Pri preberaní každej zásielky odporúčame skontrolovať zo všetkých strán neporušenosť prepravného obalu. Pokiaľ uzatvárate kúpnu zmluvu ako podnikateľ, ste toto povinní prekontrolovať a v prípade zistenia nedostatkov vyfotografovať.

Pokiaľ pri kontrole zistíte, že je prepravný obal poškodený (nie však pretrhnutý alebo otvorený), odporúčame odfotiť poškodenie obalu a túto výhradu zaznamenať do protokolu o prevzatí u prepravcu.

Pokiaľ máte podozrenie na neúplnosť alebo poškodenie obsahu zásielky (prepravný obal je pretrhnutý alebo otvorený), odporúčame to bezodkladne oznámiť doručovateľovi a spísať s ním zápis o škode. Zásielku nepreberajte, bude nám daným prepravcom vrátená a my vám ihneď zašleme novú zásielku. Pokiaľ uzatvárate kúpnu zmluvu ako podnikateľ, ste povinní s doručovateľom zápis o škode spísať.

Týmto je reklamácia automaticky založená.

Reklamácie poškodených alebo neúplných zásielok až po ich prijatí

Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je neúplný alebo poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, stiahnite si reklamačný formulár a ten vyplňte podľa inštrukcií.

Fotodokumentácia tovaru nie je podmienkou pre uplatnenie reklamácie (to neplatí, pokiaľ kúpnu zmluvu uzatvárate ako podnikateľ), pokiaľ ale tovar nafotíte alebo natočíte a tieto záznamy nám zašlete, pomôže nám to k starostlivému posúdeniu vašej reklamácie. Poškodenú zásielku odporúčame nafotiť nasledujúcim spôsobom. Vyfoťte:

  • škatuľu, v ktorej zásielka dorazila, vrátane etikiet a štítkov;
  • celý obsah zásielky po jej otvorení;
  • reklamovaný tovar zblízka.

Vyplnený reklamačný formulár (prípadne spolu s fotkami) zašlite na e-mail [email protected]

Naše reklamačné oddelenie vás potom kontaktuje s návrhom riešenia reklamácie.

V prípade reklamácie celej objednávky nám zásielku bezodkladne zašlite späť na našu prevádzku: Čakovec 33, Čakov, Česká republika, PSČ: 373 84, Česká republika.

Reklamácia zásielky, v prípade ktorej došlo k zámene

Vyplňte reklamačný formulár, môžete zásielku nafotiť rovnakým spôsobom, ako je popísané vyššie. Všetko zašlite na e-mail: [email protected]. Naše reklamačné oddelenie vás potom kontaktuje s návrhom riešenia.

Ako zákazník beriete na vedomie, že v prípade reklamácie súvisiacej s kvalitou tovaru ste povinní vrátiť predávajúcemu dostatočné množstvo (ideálne minimálne 90%) obsahu suroviny v konkrétnom balení na senzorické posúdenie. V prípade vrátenia menšieho množstva obsahu nemusí byť reklamácia uznaná.

Po uplatnení reklamácie (platí pre len pre spotrebiteľov)...

  1. Pri uplatnení reklamácie od nás obdržíte prostredníctvom elektronickej pošty písomné potvrdenie – reklamačný protokol, slúžiaci ako doklad o vybavovaní reklamácie. V reklamačnom protokole je uvedené, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a vaše kontaktné údaje, aby sme vás o vybavení mohli informovať.
  2. Reklamáciu, vrátane odstránenia vady, vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s vami písomne nedohodneme na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty máte právo od zmluvy odstúpiť alebo požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny.
  3. Náklady, ktoré vynaložíte na úspešnú reklamáciu, vám preplatíme (vezmite na vedomie, že vám preplatíme najnižšie možné náklady). O preplatenie týchto nákladov nás požiadajte bez zbytočného odkladu, najneskôr do jedného mesiaca od konca lehoty na uplatnenie reklamácie. Ak ste podnikateľ, právo na náhradu nákladov nemáte.
  4. Zašleme vám písomné potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, potvrdenie o vykonaní opravy a o dobe jej trvania, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

Tento reklamačný poriadok je platný a účinný od 5. 2. 2024 a ruší predchádzajúce znenie reklamačného poriadku.

Načítavam...

História

Tradícia od roku 1996

Expedícia

Rýchle doručenie v rámci SR

Doprava zdarma

Už od 19 €

Darček zdarma

Ku každej objednávke

Najobľúbenejšie produkty
Objavte naše najobľúbenejšie produkty

Máme pre vás to najlepšie, čo si najradšej kupujete. Prezrite si najobľúbenejšie produkty.

Prezrieť produkty
Dobierka
Prevodom
© 2025 Ochutnejorech.sk|Projekty EÚ
|E-shop by ARGO22