Ako sa reklamácie - reklamačný poriadok

Toto je reklamačný poriadok firmy: Ořechy a sušené plody s.r.o., so sídlom: Čakovec 33, Čakov, PSČ: 373 84, Česká republika, IČO: 05191394, DIČ: CZ05191394

Navigácia

Ako postupovať pri reklamácii:

Robíme všetko pre to, aby sme zabezpečili, že všetky zásielky k vám dorazia v úplnom poriadku. V našom modernom sklade potravín používame vhodný obalový materiál, systém kontroly tovaru pomocou čiarových kódov a kontrolu hmotnosti jednotlivých balení. Ak napriek našej starostlivosti nie ste s tovarom spokojní alebo ak je zásielka poškodená, postupujte podľa nižšie uvedených pokynov:

Reklamácia poškodenej alebo neúplnej zásielky pri prevzatí

Pri preberaní každej zásielky skontrolujte zo všetkých strán neporušenosť prepravného obalu.

Ak pri kontrole zistíte, že je prepravný obal poškodený (nie však natrhnutý alebo otvorený), vyfoťte poškodenie obalu a túto výhradu zaznamenajte do protokolu o prevzatí u prepravcu.

Ak máte podozrenie na neúplnosť alebo poškodenie obsahu zásilky (prepravný obal je natrhnutý alebo otvorený), bezodkladne to zdeľte doručovateľovi a spíšte s ním zápis o škode. Zásielku nepreberajte, bude nám daným prepravcom vrátená a my vám ihneď zašleme novú zásielku.

Týmto je reklamácia automaticky založená.

Reklamácia poškodenej alebo neúplnej zásielky až po prevzatí

Ak zistíte, že je obsah zásielky neúplný alebo poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, tak si stiahnite reklamačný formulár a ten vyplňte podľa inštrukcií.

Poškodenú zásielku nafoťte nasledujúcim spôsobom. Vyfoťte:

  • krabicu, v ktorej zásielka dorazila, vrátane etikiet a štítkov
  • celý obsah zásielky po jej otvorení
  • reklamované produkty zblízka

Vyplnený reklamačný formulár spolu s fotkami pošlite na e-mail: [email protected].
Naše reklamačné oddelenie vás potom kontaktuje s návrhom riešenia reklamácie.

V prípade reklamácie celej objednávky nám zásielku bezodkladne pošlite späť na našu prevádzku:
Čakovec 33, Čakov, Česká republika, PSČ: 373 84.

Reklamácia zásielky, pri ktorej došlo k zámene tovaru

Vyplňte reklamačný formulár a vyfoťte zásielku rovnakým spôsobom, ako je popísané vyššie. Všetko pošlite na e-mail: [email protected]. Naše reklamačné oddelenie vás potom kontaktuje s návrhom riešenia.

Ako zákazník beriete na vedomie, že v prípade reklamácie súvisiacej s akosťou produktu ste povinný vrátiť predávajúcemu minimálne 90 % obsahu suroviny v konkrétnom balení na senzorické posúdenie. V prípade vrátenia menšieho množstva obsahu nebude reklamácia uznaná.

Potom, čo podáte reklamáciu...

  1. Pri uplatnení reklamácie od nás dostanete e-mailom písomné potvrdenie - reklamačný protokol, ktorý slúži ako doklad pri riešení reklamácie. V reklamačnom protokole je uvedené, kedy bola reklamácia podaná, čo obsahuje a aký spôsob vybavenia požadujete.
  2. Reklamáciu vrátane odstránenia vady vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa s vami písomne nedohodneme na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty máte rovnaké práva, ako keby išlo o podstatné porušenie zmluvy.
  3. Ak ste spotrebiteľ, uhradíme vám náklady, ktoré vám vzniknú pri uplatnení reklamácie (upozorňujeme, že vám uhradíme najnižšie možné náklady). O preplatenie týchto nákladov nás musíte požiadať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do jedného mesiaca od skončenia reklamačného obdobia.
  4. Pošleme vám písomné potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, potvrdenie o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne dôvody zamietnutia reklamácie.

Posledná aktualizácia reklamačného poriadku: 1.4.2024

Ořechy a sušené plody s.r.o. so sídlom: Čakovec 33, Čakov, PSČ: 373 84, Česká republika IČO: 05191394, DIČ: CZ05191394

Načítavam...

História

Tradícia od roku 1996

Expedícia

Rýchle doručenie v rámci SR

Doprava zdarma

Už od 75 €

Darček zdarma

Ku každej objednávke

Najobľúbenejšie produkty
Objavte naše najobľúbenejšie produkty

Máme pre vás to najlepšie, čo si najradšej kupujete. Prezrite si najobľúbenejšie produkty.

Prezrieť produkty
Dobierka
Prevodom
© 2024 Ochutnejorech.sk|Projekty EÚ
E-shop by ARGO22