História
Tradícia od roku 1996
Dnes: Doprava ZADARMO už od 19 EUR - do výdajných miest Packety!
Tento reklamačný poriadok spoločnosti:
so sídlom Čakovec 33, 373 84 Čakov
identifikačné číslo: 051 91 394
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Českých Budějoviciach (Česká republika) pod číslom C 25019
predávajúci orechy, sušené ovocie, cukrovinky, zdravú výživu a iný tovar prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na internetovej adrese: www.ochutnejorech.sk
(ďalej len „my“).
Tento reklamačný poriadok dopĺňa naše obchodné podmienky, v ktorých je celý proces reklamácií, rovnako ako ostatné pravidlá nášho e-shopu, podrobne rozpísaný. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na všetkých kupujúcich – spotrebiteľov i podnikateľov.
Cieľom tohto dokumentu je zhrnúť tie najzásadnejšie pravidlá pre reklamácie a odporučiť pár tipov, ako pri reklamácii postupovať, aby mala čo najväčšiu šancu na úspech.
Robíme všetko pre to, aby k vám dorazili všetky zásielky v úplnom poriadku. V našom modernom sklade potravín využívame vhodný obalový materiál, systém kontroly tovaru pomocou čiarových kódov aj kontrolu váhy jednotlivých balíkov. Pokiaľ sa aj napriek našej starostlivosti stane, že nebudete s tovarom spokojní, alebo dôjde k poškodeniu zásielky, postupujte podľa nasledujúcich inštrukcií:
Pri preberaní každej zásielky odporúčame skontrolovať zo všetkých strán neporušenosť prepravného obalu. Pokiaľ uzatvárate kúpnu zmluvu ako podnikateľ, ste toto povinní prekontrolovať a v prípade zistenia nedostatkov vyfotografovať.
Pokiaľ pri kontrole zistíte, že je prepravný obal poškodený (nie však pretrhnutý alebo otvorený), odporúčame odfotiť poškodenie obalu a túto výhradu zaznamenať do protokolu o prevzatí u prepravcu.
Pokiaľ máte podozrenie na neúplnosť alebo poškodenie obsahu zásielky (prepravný obal je pretrhnutý alebo otvorený), odporúčame to bezodkladne oznámiť doručovateľovi a spísať s ním zápis o škode. Zásielku nepreberajte, bude nám daným prepravcom vrátená a my vám ihneď zašleme novú zásielku. Pokiaľ uzatvárate kúpnu zmluvu ako podnikateľ, ste povinní s doručovateľom zápis o škode spísať.
Týmto je reklamácia automaticky založená.
Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je neúplný alebo poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, stiahnite si reklamačný formulár a ten vyplňte podľa inštrukcií.
Fotodokumentácia tovaru nie je podmienkou pre uplatnenie reklamácie (to neplatí, pokiaľ kúpnu zmluvu uzatvárate ako podnikateľ), pokiaľ ale tovar nafotíte alebo natočíte a tieto záznamy nám zašlete, pomôže nám to k starostlivému posúdeniu vašej reklamácie. Poškodenú zásielku odporúčame nafotiť nasledujúcim spôsobom. Vyfoťte:
Vyplnený reklamačný formulár (prípadne spolu s fotkami) zašlite na e-mail [email protected]
Naše reklamačné oddelenie vás potom kontaktuje s návrhom riešenia reklamácie.
V prípade reklamácie celej objednávky nám zásielku bezodkladne zašlite späť na našu prevádzku: Čakovec 33, Čakov, Česká republika, PSČ: 373 84, Česká republika.
Vyplňte reklamačný formulár, môžete zásielku nafotiť rovnakým spôsobom, ako je popísané vyššie. Všetko zašlite na e-mail: [email protected]. Naše reklamačné oddelenie vás potom kontaktuje s návrhom riešenia.
Ako zákazník beriete na vedomie, že v prípade reklamácie súvisiacej s kvalitou tovaru ste povinní vrátiť predávajúcemu dostatočné množstvo (ideálne minimálne 90%) obsahu suroviny v konkrétnom balení na senzorické posúdenie. V prípade vrátenia menšieho množstva obsahu nemusí byť reklamácia uznaná.
Tento reklamačný poriadok je platný a účinný od 5. 2. 2024 a ruší predchádzajúce znenie reklamačného poriadku.
Tradícia od roku 1996
Rýchle doručenie v rámci SR
Už od 19 €
Ku každej objednávke
Máme pre vás to najlepšie, čo si najradšej kupujete. Prezrite si najobľúbenejšie produkty.
Prezrieť produkty