História
Tradícia od roku 1996
Dnes: Doprava ZADARMO už od 19 EUR - do výdajných miest Packety!
Kompletné informácie o obchodných podmienkach nášho e-shopu.
Kompletné informácie o obchodných podmienkach nášho e-shopu.
so sídlom Čakovec 33, 373 84 Čakov
identifikačné číslo: 051 91 394
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Českých Budějoviciach
(Česká republika) pod číslom C 25019
pre predaj orechov, sušeného ovocia, sladkostí, zdravej výživy a iného tovaru prostredníctvom internetového obchodu na adrese: www.ochutnejorech.sk
(ďalej len „Predávajúci“ alebo „Obchodník“)
Tieto obchodné podmienky (ďalej len ,,Obchodné podmienky") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti s kúpnou zmluvou (ďalej len „Kúpna zmluva“) uzatvorenou medzi nami ako predávajúcim a vami ako Kupujúcim (ďalej len „Kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je Predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese: www.ochutnejorech.sk, (ďalej len „Webová stránka“).
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70
Obchodné podmienky sa vzťahujú na prípady, v ktorých je Kupujúci spotrebiteľom, teda fyzickou osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania. Obchodné podmienky sa ale nevzťahujú na Kupujúcich, ktorí sú podnikatelia a zároveň veľkoobchodní partneri Obchodníka, čo sú takí Kupujúci, ktorí majú na Webovej stránke zriadený užívateľský účet, prostredníctvom ktorého požiadali o zriadenie špeciálneho veľkoobchodného účtu a Obchodník ním zriadenie takého účtu schválil. Pre týchto veľkoobchodných partnerov platia tieto obchodné podmienky.
Na základe registrácie Kupujúceho na webovej lokalite môže Kupujúci pristupovať k používateľskému rozhraniu (ďalej ako ,,užívateľský účet“). Zo svojho používateľského rozhrania môže Kupujúci objednávať tovar, ktorý môže objednávať aj bez registrácie.
V prípade, ak Obchodník ponúka dopravu tovaru zadarmo, je predpokladom vzniku práva na bezplatnú dopravu tovaru na strane Kupujúceho zaplatenie minimálnej celkovej kúpnej ceny dopravovaného tovaru vo výške stanovenej na Webovej stránke. V prípade, ak dôjde k čiastočnému odstúpeniu od Kúpnej zmluvy Kupujúcim a celková kúpna cena tovaru, u ktorého nedošlo k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy Kupujúcim, nedosahuje minimálnu výšku, ktorá je potrebná pre vznik práva na dopravu tovaru zadarmo podľa predchádzajúcej vety, právo Kupujúceho na dopravu tovar zadarmo zaniká a Kupujúci je povinný dopravu tovaru Obchodníkovi uhradiť. Obchodník je oprávnený započítať cenu za dopravu tovaru proti cene tovaru, ohľadom ktorého Kupujúci od Kúpnej zmluvy odstúpil.
Pre objednanie tovaru vyplní Kupujúci objednávkový formulár na Webovej stránke. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:
informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru
(ďalej len ako ,,Objednávka“).
Obchodník bezodkladne po obdržaní Objednávky toto obdržanie Kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho uvedenú v Užívateľskom účte či v Objednávke (ďalej len „e-mail Kupujúceho“). Spolu s potvrdením zašle Obchodník aj tieto Obchodné podmienky vo formáte pdf.
Obchodník zabezpečuje, že hodnotenia produktov na svojej webovej stránke, ktoré predáva, pochádzajú od Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, ktorí produkt skutočne kúpili alebo použili. Obchodník overuje hodnotenia produktov nasledovným spôsobom:
„Recenzie na našom e-shope môžu písať iba registrovaní a prihlásení zákazníci, aby sme mali možnosť overiť, že daná recenzia je validná. Zákazník môže zadať recenziu priamo pri konkrétnom produkte, ak je prihlásený pod svojim klientskym profilom. Pomocou klientského profilu kontrolujeme zakúpenie recenzovaného produktu.“
Viac informácií tu: ochutnejorech.sk/info/casto-kladene-dotazy v sekcii „Akým spôsobom overujeme recenzie?“
Spoločne s kúpnou cenou je Kupujúci povinný zaplatiť Obchodníkovi aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je uvedené výslovne inak, rozumejú sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru (ďalej len „Kúpna cena“).
predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený; Nie je preto možné odstúpiť od Kúpnej zmluvy ohľadom potravín, ktorých obal ste otvorili.
Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Obchodníkovi odoslané v lehote uvedenej v čl. 8.1. Obchodných podmienok. Na odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže spotrebiteľ využiť vzorový formulár poskytovaný Obchodníkom, ktorý tvorí prílohu Obchodných podmienok alebo je NA STIAHNUTIE TU. Odstúpiť od Kúpnej zmluvy môže spotrebiteľ aj akýmkoľvek iným jednoznačným vyhlásením voči Obchodníkovi, napríklad zaslaním e-mailu alebo listu Obchodníkovi.
Práva z vadného plnenia môžu byť kupujúcemu v reklamácii zamietnuté v prípade, že vadu sám spôsobil, a to napríklad, pokiaľ skladuje tovar v rozpore s pokynmi pre jeho skladovanie uvedenými na obale príslušného tovaru, prípadne v týchto Obchodných podmienkach (odsek 12.4.).
Spotrebiteľ môže vytknúť vadu, ktorá sa na tovare prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia tovaru (v záručnej dobe). To neplatí pri tovare, na ktorom je vyznačená minimálna doba trvanlivosti (napr. potraviny a nápoje), počas ktorej si tovar zachová svoje vlastnosti a funkcie, a pri ktorom je možné vytknúť vadu maximálne do takto vyznačenej doby. Ak sa prejaví vada v priebehu jedného roka od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí, ibaže to povaha veci alebo vady vylučuje. Doba pre vytknutie vady neplynie po dobu, počas ktorej spotrebiteľ nemôže vec užívať, v prípade, že vadu vytkol oprávnene.
Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, resp. požadovať reklamáciu tovaru len v prípade, ak vytkol vadu Obchodníkovi do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.
Reklamáciu je možné uplatniť napr. na e-mail [email protected] alebo listom či osobne na adrese Obchodníka. Formulár alebo sprievodný list k uplatňovanej reklamácii musí obsahovať nasledujúce náležitosti:
Tovar, ktorý má podľa Kupujúceho vadu, Kupujúci spolu s formulárom alebo sprievodným listom zašle Obchodníkovi na adresu [email protected], pokiaľ sa nedohodnú inak. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie. Tovar by mal byť pri preprave zabalený vo vhodnom obale, aby nedošlo k poškodeniu tovaru, musí byť čistý. V opačnom prípade nie je Obchodník povinný sa reklamáciou zaoberať a tovar zašle späť Kupujúcemu na jeho náklady. Je nutné, aby bol tovar čo najviac kompletný (ideálne aspoň 90% balenia), aby bol Obchodník schopný náležite posúdiť oprávnenosť reklamácie, v opačnom prípade nie je povinný reklamácii vyhovieť.
V prípade spotrebiteľa vybaví Obchodník reklamáciu (a odstráni vadu) do 30 dní od jej vytknutia a informuje o tom spotrebiteľa, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť. Strany sa môžu spoločne dohodnúť aj na dlhšej lehote. Pokiaľ Obchodník 30-dennú lehotu nedodrží, je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu z Kúpnej ceny. Pokiaľ je Kupujúci podnikateľom, Obchodník vybaví reklamáciu čo najskôr, žiadnu pevnú lehotu na to ale nemá.
Práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou Obchodníka za vady zhŕňa reklamačný poriadok Obchodníka, ktorý je DOSTUPNÝ TU.
Obchodník vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6 Občianskeho zákonníka,
Spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. E-mailový kontakt na Obchodníka: [email protected]. Spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi spotrebiteľom a Obchodníkom, vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20,- EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu najviac sumu 5,- EUR vrátane dane z pridanej hodnoty, a to najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.
Spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
e-mail: [email protected];
Postup pri reklamácií – reklamační poriadok: DOSTUPNÝ TU;
Zásady ochrany osobných údajov: DOSTUPNÉ TU;
Vzorový formulár pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy: NA STIAHNUTIE TU.
Tieto Obchodné podmienky vrátane ich súčastí sú platné a účinné od 7.2.2025, zároveň sa zrušuje predchádzajúce znenie obchodných podmienok vrátane ich súčastí.
Tradícia od roku 1996
Rýchle doručenie v rámci SR
Už od 19 €
Ku každej objednávke
Máme pre vás to najlepšie, čo si najradšej kupujete. Prezrite si najobľúbenejšie produkty.
Prezrieť produkty